[May 6, 2012] GER/Mainz - IBRD - Novo Nordisk Gutenberg Marathon Mainz & Meetup... (Mainz, Germany)

Barefoot TJ

Administrator
Staff member
Mar 5, 2010
21,528
7,053
113
****8:30 or 12:00****

This event is part of: Novo Nordisk Gutenberg Marathon Mainz
Further Info: www.marathon.mainz.de. I'm running the half marathon. The race is full, but I'd be up for either a short cool-down jog or a nice barefoot walk afterwards. Or maybe one of you is already signed up as well and we'll meet along the way... Whatever the case, there'll should definitely be time for coffee, beer, cake etc. after the race.

For spectators: Both marathon and half begin at 9:30.

Ich laufe den Halbmarathon. Das Rennen ist schon ausgebucht, aber ich wäre nachher bereit, entweder eine kurze Runde zum Auslaufen zu drehen oder einen barfußigen Spaziergang zu machen. Oder vielleicht gibt es einen, der auch schon angemeldet ist und mitläuft... Auf jeden Fall sollte es nach dem Rennen auch noch Zeit für Kaffee, Bier, Kuchen usw. geben.

Für Zuschauer: Der Marathon und der Halbmarathon beginnen um 9:30 Uhr.

The start/finish is at the Rathaus / Rheingoldhalle. I'm assuming there'll be a marathon expo of some sort near the start/finish area. As long as we're in touch ahead of time, we can text or call on race day to figure out an exact meeting place.

Start/Ziel der Lauf ist am Rathaus / Rheingoldhalle. Ich gehe davon aus, dass es eine Art Messe geben wird, und dass diese in der Nähe des Start- und Zielbereichs sein wird. Wenn wir vorher wissen, wer alles dabei sein will, können wir Nähre Infos zum genauen Treffpunkt am Veranstaltungstag per SMS ausmachen.

Contact: Meyer, Chelsea
Email: [email protected] to RSVP (http://thebarefootrunners.org/threa...erg-marathon-mainz-meetup-mainz-germany.6569/)
 

Support Your Club

Forum statistics

Threads
19,158
Messages
183,644
Members
8,705
Latest member
Raramuri7

Latest posts