New Members-Nya medlemar

Discussion in 'Chapters' started by skidor, Nov 12, 2010.

1. skidor

skidor Chapter Presidents
    1. Sweden
    2. Presidents

Hi everybody out there running in closed to nothing on your feet´s. if you wont to became a member in this Swedish society, please to sÃ¥ heare in this new topic, just answer me on this letter, it seems not to work true the mai site, i recive your requests but can not open the page of your request to approve you, so following allias have been in contact with the site;

For those who rekognice their allias please answer here in this forum and i will send you the application form and registrate you.

Hallo alla intresserade löpare med nästan inget på fötterna, will ni bli medlem så svara på detta inlägget tills jag har rätt ut problemet med en direkt förfrågan via huvudsidan, jag får ett mail men när jag klickar på eran intresse så finns ni inte.

Så ni fyra som känner igen eran signature svara här så ska jag skicka en ansökan till er.

ultrakg

freesy Reumemy

Blind Boy

Projekt Barfota

Keep on running

Fred

2. skidor

1. Sweden
    2. Presidents

Hej allihopa, då är det

Hej allihopa, då är det beslutat att språket här i det Svenska forumet blir svensk, som det det har nämts av er så er det av enkelhetens skull.

Kul att höra aat ni där ute som bor i varnare breddgrader håller i gång med barfota även nu, i dag i Falkenberg -4 grader och svinhal på vägen, nu har kommunen börjad med stenflis på cykelvägar, livsfarlig med ultrtunna skor eller barfota, det är ja inga vanliga stenar uta stenkross som är vassa som skalpell. får bli FF-kso tills vidare.

Ha det bra där ute.

Fred

3. skidor

1. Sweden
    2. Presidents

Hallo, jag har en fråga?Vet

Hallo, jag har en fråga?

Vet ni nån som har sprungit typ Trans Alp eller Trans Rockis med FiveFingers eller Barfota!!

Jag skriver detta även på engelska så jag kan få fler svar!

Hi out there have a Q? du you know anyone who has run a race like TransAlp or Trans Rockys, thanfull for info and tips.

Fred

4. ultrakg

ultrakg Barefooters
    1. Florida -...
    2. Florida -...
    3. Sweden

Hej Fred. Jag finns. Nu är

Hej Fred.

Jag finns. Nu är jag varken i Florida eller i Sverige utan i Schweiz. Tyvärr är det sällsynt med barfota i alplandet.

Här finns dock en fantastisk barfotabana.

Vad gäller Florida så deltog jag barfota i 3 lopp. Ensam.

I ett lopp på 2.000 löpare fanns 5 tåskodeltagare. Det var allt.

Killen som håller i Jacksonville Chapter är svårnådd. Då bor han i St. Augustine, där jag befinner mig när jag besöker Florida. Nu är han lite hari krishna och vegetarian så han har det väl inte så lätt.

K-G

PS. Skall vara med i ett 6D(agars) i Antibes med start på söndag. 21:e juni skall jag få ny knäprotes. Det gäller att hålla sig i rörelse. Banan är ej lämpad för barfota så jag kanske fuskar och tar på mig tåskor.

Share This Page