Hej, skal vi ikke have gang i den danske afdeling? Lad os tage en gang rundkreds. Jeg hedder Thomas, bor i Aalborg og har løbet i fivefingers i 7 uger. Mit mål er Berlin Marathon 2011. Hvor kommer i andre fra? Hvad er jeres BF erfaring og ambitioner? Hilsen Thomas
Hey Thomas, Morten her, bor i københavn, har løbet både VFF og barfod i 1½ år, og er nu prim?rt barfod på kortere distancer på til 18 km, ellers tyr jeg til Nike free eller VFF indtil videre. Jeg deltog sammen med ca 55 andre barfødder til Copenhagen barefoot run sidste søndag, se mere her :http://www.facebook.com/CopenhagenBarefoot Målet er udelukkende at nyde løb uden skader....
Hi, I have been running barefoot for about about 6 years and have ran 5 marathons (PR 3:25) as well as many half marathons and other shorter races. Running the marathon in CPH this Sunday... hope to see many of you! Stephane
Hi All Søren here. I have run in VFF, Huarache sandals and barefoot for about 1,5 years. Starting 2011 I am running more and more barefooted. Have run 2 half and one full marathon barefoot. My barefoot marathon was actually this Sunday 22nd. maj in Copenhagen. I am not sure if I saw you Stephane out there ...... but a lot of spectator said "theres another barefoot runner", so I guesss you were the oone passing before me ?? Søren
Hi Søren and all, Sorry I missed you Søren... Good to know we were a couple of berfott runners yesterday in CPH. I did finish a bit before you, but you had a very good time for a first marathon! Going back to run this evening around the lakes... Hope to see you around one of these days. Stephane
Halløjsa! Jeg hedder også Thomas. Jeg er lige flyttet til Haverslev i Nordjylland og har løbet Rold Skov og Rebild bakker tynde i bare fødder, huaraches og VFF de sidste godt 2 år. Jeg dyrker adventure race og startede oprindeligt med at løbe barfodet for at styrke fødderne. Og så føltes det bare så meget mere rigtigt, at jeg har fortsat minimalistisk. Jeg nyder naturen rigtig meget, når jeg er afsted, og synes det også giver naturoplevelsen en ekstra dimension at kunne m?rke underlaget på sin vej. Det kan v?re, vi kan tage en tur sammen på et tidspunkt, Thomas?
Hej Line, Velkommen til BFR sitet. De fleste danske BF løbere findes fordelt på 2 forskellige facebook grupper Du er meget velkommen til at deltage i snakken der også, da dette Chapter ikke er så aktivt herinde. https://www.facebook.com/groups/102462863136384/ https://www.facebook.com/groups/119327821425684/ Hvis du har nogle spørgsmål omkring løb, er du altid velkommen til at spørge Morten/
Tak Morten Jeg har skrevet en lille intro oppe i den del af dette forum.. Får mine første Fivefingers med posten i morgen.. ses på fb..
hej jeg hedder morten og er forholdsvis ny på bare tæer. jeg har løbet på hælen i mange år, men fandt sidste år et mountainbike spor, som er fantastisk terræn at løbe i. jeg opdagede hurtigt, at jeg ikke havde ret meget kontrol, når jeg løb på hælen. ret hurtigt besluttede jeg mig for at gå 'all in' og skifte løbestil. .. fortsættes - hen ad vejen